Məqsəd: Uşağın incə motor kontrolun artırılması
Ləvazimat: əl məşğələlərin siyahısı
Tapşırıq: Uşağın qarşısına əyləşin. Diqqətini cəlb edin və növbəti şeiri deyərək əlin barmaqları ilə hərəkət edin.
Baba babanı gördü,- baş barmaqlar birləşir
Nənə Nəni gördü,- şəhadət barmaqları birləşir
Ata atanı gördü, -orta barmaqlar birləşir
Ana ananı gördü,- adsız barmaqlar birləşir
Uşaqlar görüşdülər- çəçələ barmaqlar birləşir
Qonşular görüşdülər- əl qıfıllanır.
Baş barmaq,- baş barmaqlar birləşir
Başala barmaq,- şəhadət barmaqları birləşir
Uzun hacı, -orta barmaqlar birləşir
Qıl turacı,- adsız barmaqlar birləşir
Xırdaca bacı.- çəçələ barmaqlar birləşir
Bu vurdu,- baş barmaq qatlandı
Bu tutdu,- şəhadət barmaq qatlandı
Bu bişirdi,- orta barmaq qatlandı
Bu yedi,-adsız barmaq qatlandı
Vay, bəbəyə qalmadı- çəçələ barmaq qaldı