Məqsəd: Uşağın əyani dəstək olmadan gündəlik fəaliyyətlərin təsvir etməsi
Ləvazimat: suallar siyahıs
Tapşırıq: Uşağın qarşısındakı stulda oturun və diqqətini cəlb edin. “Necə … (hərəkətin adı)” soruşun. Məsələn: "Dişlərini necə fırçalayırsan?" Uşağa hərəkəti təsvir etməyə kömək edin: “Əvvəlcə fırçanı götürüb üzərinə pasta tökürəm. Mən pastanı fırçanın üzərinə sıxıram ... və sonra fırçanı çıxarıram”. Cavabları möhkəmləndirin. Uşağı həvəsləndirərək göstərişlərinizə əməl etməyə təşviq edin. Uşağı, yalnız heç bir köməklik olmadan müstəqil şəkildə verdiyi cavablara görə tərifləyin.
Nümunə olaraq növbəti fəaliyyətlərlə bağlı sualla vermək olar:
Dişləri necə fırçalayırsan?
Əllərini necə yuyursan?
Qar adamını necə düzəldirsən?